Jak rychle doplnit hořčík – Jaké potraviny jsou bohaté na hořčík

Spousta lidí po celém světě trpí nedostatkem hořčíku. Důvodem může být to, že jsme půdu vyčerpali během posledních několika desetiletí – protože se zvyšuje využití pesticidů a chemických látek na plodiny. Pokud patříte k těm, kdo mají nedostatek hořčíku, pak by bylo chytré podniknout správné kroky, abyste začali doplňovat hladiny hořčíku a rezervy ve vašem těle. Zde je návod, jak na to.

Potraviny bohaté na hořčík

Zde je výčet potravin, které obsahují vysoké množství hořčíku:

1. Mořská řasa

2. Mandle

3. Kešu

4. Melasa

5. Para ořechy

6. Pohanka

7. Jáhly

8. Pekanové ořechy

9. Lískové ořechy

Před konzumací ořechů se doporučuje namočit je dvanáct hodin předem. Pokud je nenamočíte, získáte sice hořčík navíc, snížíte ale své zásoby zinku, což je další základní minerální látka.

Doplňky stravy

Pokud se vám nedaří doplňovat hořčík prostřednictvím klasické stravy, máte ještě jinou možnost. Hořčík jako doplněk stravy. Vybírejte jen kvalitní produkty.

Nedělejte věci, které snižují množství hořčíku ve vašem těle

Zde jsou věci, kterým byste se měli vyhnout, pokud si chcete zachovat vysokou hladinu hořčíku v těle:

* Lepek.

* Vařené potraviny – vařené potraviny mohou ve skutečnosti odstranit minerály z těla. Místo toho jezte velké množství syrových potravin (ořechy, semena, zelenina).

* Alkohol.

* Neekologické „potraviny“ pocházejí z nedostatečné půdy, která využívá herbicidy a pesticidy, které mohou vyčerpat hořčík.

* Rafinovaný cukr, včetně kukuřičného sirupu a umělých sladidel.

* Dlouhotrvající stres – hořčík se rychle rozptýlí, pokud se emoce nevrátí zpět do rovnováhy. S tím vám může pomoci jóga

* Levná stolní sůl – nahraďte ji kvalitní himálajskou krystalickou solí nebo solí z Keltského moře.

* Rafinovaný materiál všeho druhu – včetně nezkvašených sójových výrobků.

* Klasická a bezkofeinová káva nebo černý čaj.

Může se hodit

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *