Jak rychle nabrat svalovou hmotu

Pokud se snažíte o rychlé nabrání svalové hmoty, čeká vás období plné vytrvalosti a odhodlání. Klíčem je vytvořit rutinní stravu a cvičení, které jsou přizpůsobeny rychlejšímu zvětšování svalů.

Cvičení

Chcete-li získat svaly rychle, začněte zvedáním závaží po dobu 30-45 minut každý druhý den. Zvedněte takovou váhu, jakou můžete zvládnout bezpečně během každého tréninku, při zachování dobré formy a postupně přidávejte váhu ke každodenní rutině.

1. Začněte se základním tréninkem. Většina tréninku pro vaše hlavní části těla by měla začít se základními, mnohonásobnými silovými cviky, které vám umožní zvedat více celkové váhy, jako je bench press pro hrudník, dřepy pro nohy a další.

2. Dělat vysoce intenzivní cvičení je klíčem k budování svalů. Lehké tréninky, i když jsou dlouhé, nevytváří správné podmínky pro to, aby se vaše svaly rozpadly a přestavovaly se na větší. Měli byste být schopni udělat 3-4 sady po 8-12 opakování, aniž byste museli odkládat závaží. Pokud nemůžete, snižte váhu. Zvedejte váhu rychle, ale skládejte ji pomalu.

3. Zapojujte svalové skupiny během jednoho cviku. Střídejte svaly, které cvičíte. Nedělejte pořád jen stejný cvik dokola.

4. Nezapomeňte na odpočinek mezi tréninky – jsou stejně důležité jako samotné cvičení.

Strava

Měli byste také jíst stravu, která bude podporovat růst svalstva – včetně vysoce kalorických potravin, jako je kuře, vepřové maso, ovesné vločky a ořechy. Jezte nejméně 5 velkých jídel denně, takže spotřebujete více kalorií, než vaše tělo dokáže spálit.

1. Své kalorie byste měli získat z výživných potravin, které poskytnou vašemu tělu správný druh paliva, aby si svaly rychle vybudovali. Potraviny s vysokým obsahem cukru, bílé mouky, trans-tuky a přísady mají vysoký obsah kalorií, ale mají nízkou výživovou hodnotu a budují tuky namísto svalů. Vhodnými zdroji jsou:

· Potraviny bohaté na bílkoviny (libové druhy masa, ryby, vejce).

· Ovoce a zelenina všeho druhu (poskytují vlákninu a další nezbytné živiny a hydratují).

· Celozrnné potraviny (těstoviny, ovesné vločky, pečivo atd.).

· Luštěniny a ořechy.

2. Jezte víc, než si myslíte, že potřebujete.

3. Jezte pět jídel denně. Nečekejte, až budete mít hlad.

4. Jezte doplňky stravy, ale nespoléhejte na ně. Doplňte s nimi ty živiny, které se vám nepodaří přijmout ve stravě.

Může se hodit

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *