Jak rychle zhubnout stehna – Tipy na rychlé zhubnutí stehen

Na začátek špatná zpráva: Neexistuje žádné cvičení ani jídlo, které by vám konkrétně pomohlo zhubnout stehna. Takové reklamy, které čtete na internetu, vás většinou lákají jen na to, abyste klikly na nebezpečné odkazy. Pokud si ale přečtete tento článek, můžeme vám pomoci co nejrychleji zhubnout vaše stehna. I když to nebude s použitím „dodržování jednoho pravidla“…

Kardio cvičení

Spalování kalorií je klíčem ke snížení celkového tělesného tuku. K tomu se skvěle hodí kardio cvičení. Vyberte si takové typy, které spalují nejvíce kalorií – jako je cyklistika, běh a skákání. Jako bonus navíc tónujete svalstvo svých nohou, když takto cvičíte. Abyste zhubli stehna opravdu rychle, budete potřebovat cvičit opravdu intenzívně – 60 minut pětkrát týdně.

Dostaňte ze sebe všechno

Záleží také na vašem přístupu. Vybírejte si překážky – na běžeckém trenažéru používejte sklonění, které napodobuje běh do kopce, při běhu nebo cyklistice v přírodě se kopcům nevyhýbejte. Okamžitě pocítíte zvýšení srdeční frekvence, což znamená, že pracujete více a spalujete více kalorií.

Zaměřte se také na tónování svalů

Dělejte pohyby, které tónují veškeré svalstvo nohou – vnitřní i vnější stehna, hamstringy a zadek.

Energie pro váš den

Určitě nezapomeňte na první jídlo po probuzení, protože to startuje váš metabolismus, což pomáhá snížit váš celkový tělesný tuk. Vyhněte se sladké stravě s rafinovanými sacharidy a rozhodněte se pro kombinaci proteinů a komplexních sacharidů s obsahem vlákniny. Bílkovina vám dá energii, takže budete mít energii pro ranní kardio cvičení. Jako další bonus, pomáhá také budovat svaly. Sacharidy budou udržovat energii a budete se cítit sytí.

Svačte často

Jezte dříve, než budete mít hlad, abyste zabránili přejídání. Ideálně jezte každé 3 až 4 hodiny. Svačinky udržujte pod 150 kalorií denně a vybírejte si potraviny s vysokým obsahem bílkovin a vlákniny, které vás naplní a nabízejí energii.

Může se hodit

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *