Jak rychle získat fyzickou kondici – Pár tipů, jak zlepšit fyzičku

Fyzická kondice – přitažlivá skladba těla a závazek ke zdravému životnímu stylu. Je obtížné provádět významné změny v tělesném složení v krátkém čase. Nicméně, během několika týdnů cvičení a zahrnutím té správné stravy, si můžete všimnout pozitivních přínosů ve své hmotnosti, skladbě těla a celkové síle. Navíc budete cítit více energie, spokojenost a sebevědomí. Jak na to?

Zahrňte kardiovaskulární cvičení

Stanovte si aerobní cíl. Cíl musí být realistický, abyste ho mohli splnit. Například: „Chci shodit 5 kg za dva měsíce.“ Nebo: „Chci běžet 30 minut bez chůze.“ Odměňujte se za splnění cíle. Každý týden byste měli být schopni cvičit minimálně 150 minut. Jedná se o minimální množství, u kterého bylo zjištěno, že má významný přínos pro vaše zdraví. Začněte se cvičením nízké intenzity a propracujte se k intenzitě vyšší.

Doplňte svůj plán silovým cvičením

Přemýšlejte o tom, zda chcete budovat svalovou hmotu, budovat sílu nebo jen tónovat svaly. Hromadné stavební práce vyžadují specifický režim zvedání hmotnosti. Navíc bude vyžadovat jiný druh stravy, který pomůže podpořit nárůst svalové hmoty. Vytváření síly a tónování využívá různé druhy cvičení a váhy ve srovnání s tím, kdy chcete vytvářet objem.

Jezte vyváženou stravu

Bez ohledu na váš zdravotní nebo wellness cíl bude hrát vyvážená strava klíčovou roli. Konzumujte potraviny z každé skupiny potravin každý den. Zvolte v průběhu týdne širokou škálu potravin z každé skupiny potravin.

* Bílkoviny hrají zvláště důležitou roli ve vaší stravě, když se snažíte vytvarovat tělo. Pomůže vám cvičit a udržet si svalovou hmotu.

* Zahrňte také 5 až 9 porcí ovoce a zeleniny každý den. Tyto potraviny mají nízký obsah kalorií, ale denně dodávají tělu velké množství základních vitaminů a minerálů.

* Pokuste se zahrnout celozrnné potraviny. Mají vyšší obsah vlákniny a jsou mnohem výživnější než rafinovaná zrna jako bílá mouka.

Může se hodit

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *